Dimension Films

Mladý a nepriebojný Tom (Ashton Kutcher, známy z filmu Osudový dotyk) sa platonicky zaľúbi do krásnej a úspešnej Lisy (Tara Reid, známa z Prci, prci, prcičiek), dcéry svojho rázneho a poriadkumilovného šéfa (Terence Stamp). Jedného dňa ho Lisa požiada, aby namiesto nej strážil otcovu vilu a hlavne otcovho domáceho miláčika – sovu. Tom pod vidinou Lisinej lásky a povýšenia nadšene súhlasí. Režisér David Zucker, známy najmä komédiami a paródiami, sa tentoraz pokúsil natočiť romantickú komédiu. .

My Boss's Daughter

romantická komédia
2003 / 85 min. / MP 12

David Zucker
David Dorfman
Toto je vydarený začiatok, ktorý je podľa mňa najlepšou časťou filmu. Neskôr sa na plátne objaví celá plejáda postáv vrátane Tomom vyhodenej šéfovej sekretárky, jej prihlúplych kamarátov, drogového dealera, neporiadneho šéfovho syna, atď. Prítomnosť väčšiny týchto postáv nemá vo filme zmysel a sú tam zrejme len preto, aby vyplnili hluché miesta v scenári. Ich počínanie nemá význam.

Síce to zatiaľ vyzerá celkom sľubne, no predbežne sa radšej netešte! Film sa tvári ako komédia, miestami vás rozosmeje, ale na výbornú komédiu ani zďaleka nemá. Po vydarenom úvode má tendenciu byť za každú cenu vtipný, čo niekedy presahuje hranicu únosnosti a hraničí s trápnosťou. V určitých momentoch vás napadne, že toto ste už v nejakom filme videli alebo počuli. Občas sa vám dokonca môže zdať, že sa pozeráte na paródiu, ale neviete, čo sa tu paroduje.

Dimension Films

Po prečítaní názvu vám muselo byť jasné, ako sa film skončí, ale čo sa bude diať predtým, vás určite ani nenapadne. Ak už sa na plátne objaví ktokoľvek, zaručene nebudete vedieť, čo urobí. Herecké výkony väčšiny hercov sú dosť slabé. Tare Reid sa dá ťažko uveriť, že je oteckov poslíček a nemilovaná dcéra. Našťastie niektorí dokazujú, že ešte vedia hrať: Terence Stamp, Michael Madsen (hlavný záporák). Mužskú časť publika zabavia aspoň polonahé telá Tary Reid a Carmen Electra.

Za spomenutie stojí dobrá práca kamery (Martin McGrath). Zábery sú detailnejšie, postavy sú brané väčšinou z profilu, prestrihy sú dlhšie, ale jednotlivé scény na seba veľmi nenadväzujú. Scény náhle končia a dej sa ocitne úplne inde. Réžia ani scénar Davida Dorfmana za veľa nestoja a na nich všetko nanešťastie stojí aj padá. Tento film je výbornou ukážkou toho, ako najlepšie nakrútiť romantickú komédiu, na ktorú ani vy sám nebudete mať chuť ísť do kina. Odporúčam vám ho jedine v prípade, ak sa priveľmi nudíte alebo ste závislí od chodenia do kina.